АЦПО

Політика конфіденційності Друк

Політика конфіденційності персональної інформації (далі – Політика) діє щодо всієї інформації, яку ТОВ "АЦПО" (далі - Компанія) може отримати про Користувача під час використання ним будь-яких сервісів і функцій на Інтернет-ресурсах, що належать ТОВ "АЦПО" (https://www.acpo.com.ua, https://portal.acpo.com.ua, https://npf.com.ua, мобільного додатку "АЦПО Портал", що розроблений ТОВ "КМ-Лаб" на замовлення Компанії, є власністю Компанії та розміщений на сервісі GooglePlay) (далі – Портал).

Використання Порталу означає беззаперечну згоду Користувача з цією Політикою й зазначеними в ній умовами обробки його персональної інформації; у разі незгоди з цими умовами Користувач має утриматися від використання сервісів і продуктів Порталу.

1. Загальні положення

1.1. Компанія здійснює обробку персональних даних згідно Закону України “Про недержавне пенсійне забезпечення” , Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" , Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" , Положення про провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів , затвердженого НКФУ за № 4400, Внутрішнього положення про здійснення адміністрування недержавних пенсійних фондів .

1.2. Метою обробки персональних даних є надання Користувачеві послуг з недержавного пенсійного забезпечення згідно з чинним законодавством.

1.3. Володільцем та розпорядником персональних даних користувачів Порталу є Товариство з обмеженою відповідальністю "Адміністратор пенсійного фонду "Центр персоніфікованого обліку" (ТОВ “АЦПО”), код ЄДРПОУ: 33193408, адреса: 04070 м. Київ, вулиця Фролівська, 1/6, тел. 0 800 600 012, е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , головний веб-сайт: https://www,acpo.com.ua .

1.4. Адреса місцезнаходження персональних даних - м. Київ, вулиця Фролівська, 1/6.

1.4. Користуючись сервісами та функціями Порталу, Користувач погоджується з усіма правилами та умовами Політики.

1.5. До цієї Політики, а також тлумачення її положень і порядку прийняття, виконання, зміни та припинення, застосовується законодавство України.

1.6. Тут і далі в Політиці використовуються терміни та визначення, передбачені чинним законодавством України в сферах недержавного пенсійного забезпечення та захисту персональних даних.

2. Персональна інформація

2.1. В рамках цієї Політики під «персональними даними Користувача» розуміються:

2.1.1. Персональна інформація, яку Користувач надає про себе самостійно під час реєстрації (створення облікового запису) або яка надається сервісами авторизації (BankID, Дія , тощо) за згодою Користувача. Обов'язкова для надання інформація позначена спеціальним чином. Інша інформація надається Користувачем на його розсуд.

2.1.2. Дані, які автоматично передаються загально-системним програмним забезпеченням, що використовується Користувачем Порталу в процесі його використання (IP-адреса, дані файлів cookie, тощо).

2.2. Ця Політика може бути застосована тільки до інформації, що обробляється в процесі використання Порталу. Компанія не контролює і не несе відповідальність за обробку інформації сервісами третіх осіб, на які Користувач може перейти за посиланнями, доступними на Порталі.

2.3. Для перевірки достовірності наданої користувачем персональної інформації Портал використовує дані сертифікату кваліфікованого електронного підпису (КЕП) Користувача та дані, що надаються сервісами авторизації.

3. Цілі обробки персональних даних Користувачів

3.1. Компанія збирає тільки ті персональні дані, які свідомо і добровільно надані Користувачем як суб'єктом персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки для користування послугами, що надаються Компанією.

3.2. Компанією збираються персональні дані Користувача, визначені чинним законодавством у сфері пенсійного забезпечення, зокрема, але не виключно:

3.2.1. Прізвище, ім'я, по батькові та стать;

3.2.2. Дата та місце народження;

3.2.3. Реквізити документу, що посвідчує особу;

3.2.4. Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер);

3.2.5. Адреса місця проживання та поштова адреса;

3.2.6. Номер мобільного телефону;

3.2.7. Електронна поштова адреса;

3.2.8. Дані відкритого сертифікату КЕП.

3.2.9. Електронні копії документу, що посвідчує особу, довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, інших документів, що визначені законодавством для надання Користувачеві послуг з недержавного пенсійного забезпечення.

3.2. Обробка персональної інформації Користувача здійснюється в цілях:

3.3.1. Укладення правочинів з Користувачем та/або на користь Користувача – пенсійних контрактів, договорів про виплату пенсії, тощо;

3.3.2. Виконання заяв Користувача про визначення пенсійного віку, пенсійну виплату, переведення коштів, тощо;

3.3.3. Надання Користувачеві інформації про стан його індивідуального пенсійного рахунку та про стан його облікового запису в системі персоніфікованого обліку фондуКомпанії.

4. Умови обробки персональної інформації Користувачів і передачі її третім особам

4.1. Компанія зберігає персональну інформацію користувачів відповідно до цієї Політики й Угоди.

4.2. Щодо персональної інформації Користувача зберігається її конфіденційність протягом всього часу її обробки та зберігання.

4.3. Компанія має право передати персональну інформацію Користувача третім особам лише у випадках прямо визначеним законодавством України, яке застосовується, у рамках встановленої законодавством процедури.

5. Зміна та видалення персональної інформації. Обов'язкове зберігання даних

5.1. Користувач може в будь-який момент змінити (оновити, доповнити) надану ним персональну інформацію або її частину, надавши відповідну заяву безпосередньо в Компанію абр з використанням відповідних функцій Порталу.

5.2. Персональна інформація Користувача зберігається Компанією протягом всього часу ведення індивідуального пенсійного рахунку Користувача, та протягом 10 років після його закриття (на виконання вимог частини 5 Статті 25 Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення").

5.3. До відкриття Користувачем (або на користь нього) індивідуального пенсійного рахунку, Користувач може надати вимогу на видалення всіх своїх персональних даних, наданих Компанії, подавши в Компанію відповідну заяву. Всі дані Користувача будуть видалені Компанією протягом 24 годин.

5.4. Персональна інформація Користувача не зберігається на Порталі.

6. Заходи, що застосовуються для захисту персональної інформації Користувача

6.1. Компанія вживає потрібних і достатніх організаційних та технічних заходів для захисту персональної інформації Користувача від неправомірного або випадкового доступу, знищення, перекручення, блокування, копіювання, поширення, а також від інших неправомірних дій з нею третіх осіб.

7. Зміна Політики конфіденційності. Законодавство, яке застосовується

7.1. Компанія має право вносити зміни в цю Політику. Під час внесення змін в актуальній редакції вказується дата останнього оновлення. Нова редакція Політики вступає в силу з моменту її розміщення, якщо інше не передбачено новою редакцією Політики. Чинна редакція постійно доступна на сторінці за адресою https://www.acpo.com.ua/images/stories/PDF/ACPO/privacy.pdf .

7.2. До цієї Політики і відносин між Користувачем і Порталом, що виникають у зв'язку із застосуванням Політики конфіденційності, застосовується законодавство України.

8. Зворотний зв'язок

8.1. Усі пропозиції або запитання щодо цієї Політики Користувач повинен скеровувати в службу підтримки користувачів Компанії електронною поштою info@acpo.com.ua .